torsdag 20 november 2008

hejhej denna veckan har det hänt en del, jag var på banken i tisdags och fick skriva under papper och fick en "företagsdosa" så jag kunde logga in på internetbank. tjejen jag hade möte med var jättetrevlig men hon undrade om man verkligen fick lov att vara själv för det visste hon ingen som varit innan. men allt gick bra så nu kan jag verkligen köra igång. en tjej har beställt en collie hunds porträtt och jag är nästan klar med den. eftersom hon bor i malmö så tänkte jag att ja kunde själv åka och lämna den till henne. om jag gör det så blir allting lättare, jag slipper gå och köpa kuvert och frimärken och sen gå o posta det och det blir även lättare med betalningen. den andra tjejen som beställt vill ha av sin amstaff tror jag det är iallafall. hon vill ha den på ett stort papper i a2 storlek. jag gav henne ett pris på det för 650 kr. det var hon beredd att betala så det var ju bra. i tisdags var jag också och inhandlade de stora a2 papperna. jag köpte dem hos matton som har ett stort utbud på saker som jag kan tänkas behöva. papperna kostade 15 kr styck. jag har även gjort klart två andra hundar som jag ska använda på min blogg och jag skulle egentligen lagt in dem igår för jag fixade en ny scanner då men sen när jag scannat in dem så försvann de från datorn men jag ska försöka lägga in dem idag igen.
just nu vill jag inte göra mer reklam utan ligga lågt till jag är klar med mina två första beställningar. jag tänkte att förutom att använda mig av tradera och blocket så kan jag lägga ut lite inlägg på olika hundforum och hundbloggar och liknande. jag ska också trycka ut lite visitkort som man kan dela ut till folk om man tex pratar med någon som blir intresserad eller så kan man ge dem till folk man känner och be dem göra lite reklam!
tack och hej!

1 kommentar:

Christian sa...

Ok! Bra! Kul att du får jobba! Vad har hänt de senaste 10 dagarna då?