tisdag 4 november 2008

hejehj har inte kunnat blogga eftersom jag inte kom in på min blogg, den klyddar otroligt mycket får tydligen byta lösenord varje gång för att komma in på bloggen men jaja har fattat det nu. jag är klar med min affärsplan och den består av en framsida med min logga och sedan information om produkten och affärsiden osv. jag ska skicka den till dig senare för jag har det hemma och ust nu är jag på kims lektion projekt och företagande och arbetar. jag har tänkt att lägga ut annonsen denna veckan förmodligen på torsdag (bloggar när jag gjort de) jag har inte vågat göra det nu innan eftersom jag har haft tusen andra saker att göra. vi har haft matteprov, affärsjuridik och projekt och företagande samt läxor i alla ämnen. det är ingen ursäkt för att inte jobba med projektet men jag har verkligen inte hunnit med det. men jag får försöka ta igen det nu snart. jag ska även ringa till banken och ordna med kontot vilket passar bra eftersom jag ändå måste till swedbank i ett annat ärende. jag har tänkt mig att först lägga ut en annons på antingen blocket eller tradera och se ifall jag får några svar. jag vill inte ha för många intresserade eftersom jag måste producera allting själv och det tar tid och som sagt jag har över huvudet med grejer och göra. men jag räknar med att hinna med 1-2 stycken i veckan. jag tänkte även lägga upp några fler exempel kanske på ett annnat djur än hund. okej hejdå

1 kommentar:

Christian sa...

Ok. Det låter som du har tänkt igenom den närmsta tiden. Jag ser fram emot att få se och diskutera din affärsplan med dig inom kort.