söndag 8 februari 2009

hejsan ! verkar som om mitt marknadsförande äntligen har gett resultat! nu i fredags fick jag en beställning på min mejl. det var en kvinna som berättade att hon sett min "annons" här i byn där jag bor och hon ville att jag skulle göra ett porträtt av hennes katt. hon frågade först ifall jag gör katter eftersom jag inte har några kattbilder på hemsidan. jag måste verkligen göra fler exempelbilder, på andra djur än hundar. jag sa att det gör jag och hon har skickat bilden till mig. jag hade en ide förra veckan om att lägga lappar i folks brevlådor och det kommer jag nog göra fast inte fråns till lovet eftersom jag måste göra klart kvinnans bild först.

1 kommentar:

Christian sa...

Kul! Fler bilder låter verkligen som en bra idé. Det gäller att visa sig så som man vill bli uppfattad...