torsdag 12 februari 2009

hejsan idag så har jag jobbat med projektet på arbetspasset och jag har gjort en ny annons som jag blev riktigt nöjd med. där är två bilder på hundar jag har gjort på den och så står det med stor text rubriken är : HUSDJUR?? så att den fångar alla som har husdjurs uppmärksamhet. sen så har jag skrivit hemsidans namn längst ner och klippt så man kan dra av det som små lappar. jag tänkte sätta upp dem lite överallt. igår var jag ute med marija och vi satte tillsammans upp lappar, hin behövde sätta upp till sitt projekt eftersom de ska ha försäljning idag och imorgon och då passade jag på att hänga med och också sätta upp. vi satte upp på stolpar precis brevid parkeringsautomater och vid bankomater. det gjorde vi eftersom det är där folk stannar till och när vi hade satt upp dem så kom det direkt folk dit och läste. de "affisherna" som jag gjort innan som jag satte upp igår var jag inte så jättenöjd med och därför gjorde jag nya idag. de gamla hade tex inte något pris skrivet och där man drar av lappen för att få hemsidan, den texten var handskriven. idag ska jag gå bort till "glitter och glamours" försäljning och sätta upp lappar där i närheten och sitta med dem och förhoppningsvis dela ut lite visitkort. det stället där de ska ha försäljning är ganska bra tror jag eftersom där bor många äldre damer som ofta har hundar och jag tror att äldre damer är en bra målgrupp. jag har också fått hjälp med att mina affisher. tre stycken ska följa med johanna hagerman till anderslöv där hon ska sätta upp dem.

1 kommentar:

Christian sa...

Har det hänt något efter lapparna kom upp? Och förresten, får man sätta upp lappar hur som helst på stan?