söndag 8 mars 2009

nej det har tyvärr inte hänt så mycket på senaste tiden, det enda som hänt har varit att jag levererarde bilden förra veckan, bilden är hennes katt och jag tänkte lägga upp den här på hemsidan sen som ett nytt exempel. det enda jag kan göra nu är att sätta upp lite affisher i olika mataffärer. jag ska lägga lite nya annonser på internet på olika hundforum samt använda mig av olika chatter. många har än så länge på chatterna verkat ganska intresserade men det blir liksom inget av det, många förstår inte att jag ritar av bilden från ett foto utan tror att jag sitter och porträtterar med hunden framför mig.

1 kommentar:

Christian sa...

Det sista du nämner är ju viktigt. Du måste ju vara tydlig i vad du gör och uttrycka dig så att kunderna förstår. Kan du bli tydligare? Behöver du det?