torsdag 18 december 2008

hejsan idag har jag haft ett "säljtillfälle". jag satt nere i huset tsm med maria daniella och ramisza som sålde sina handgjorda smycken. det var bra eftersom nmånga blev lockade av de fina smyckena och stannade till för att titta och då passade jag på att dela ut lite visitkort. några verkade faktiskt väldigt intresserade. förra veckan gjorde jag visitkorten som jag blev väldigt nöjd med . men jag har en ide om vad jag kan förbättra på dem så det ska jag göra så snart som möjligt. jag har ändrat om i min blogg och tagit bort det om att det är ett uf företag och att det är projektarbete för det kan låta som om det inte är så seriöst. sen tog jag även bort massa annan onödig text som bara gör det jobbigt att läsa. nu står det luftigt och fint, en snygg prislista och kort info om tillvägagångsätt. jag tror att fler kommer att förstå det lättare nu. jag har under ´denna veckan lagt ut annonser på flera gratisannonseringsplatser , tex på klipp.se, youtrade24.com, abc-annons, hittat.se och annonscentralen. nu ska jag under lovet rita fler bilder som jag kan lägga upp på sidan och trycka ut annonser och sätta upp på olika anslagstavlor. jag ska även snart sätta upp en ny annons på blocket. jag tänkte också att jag skulle sätta en på tradera ´men det kostade mycket mer än det kostar på blocket.

1 kommentar:

Christian sa...

All right! Det hade varit kul att vet om någon av de som du lämnade visitkort till sen blir kunder. Jag håller tummarna. God Jul!